Súria participarà novament en la campanya europea Let's Clean Up Europe amb dues jornades de neteja de l'entorn

Última revisió 06-05-2024 19:19
06/05/2024

Súria participarà un any més en la Setmana Europea de la Prevenció de Residus amb dues jornades de neteja de l’entorn que tindran lloc divendres 10 i dimarts 14 de maig, amb la participació de persones voluntàries, centres escolars, entitats i l’empresa ICL. Com en anys anteriors, l’acció s’emmarca dins de la campanya europea Let’s Clean Up Europe.

L’objectiu de la campanya Let’s Clean Up Europe és sensibilitzar sobre la necessitat d’evitar el llançament incontrolat de residus en l’entorn natural, a més de contribuir a la preservació d’aquests espais amb accions de recollida.

Les accions convocades a Súria són les següents:

Divendres 10 de maig

• 9.00 h. Trobada de les persones participants en una acció de neteja a l’entorn de Cal Jover. Cal portar calçat i roba còmoda, aigua i alguna cosa de menjar. Les persones participants rebran un kit de la campanya Let’s Clean Up Day. Lloc de trobada: Parc Municipal Macary i Viader. Desplaçament posterior en autobús. En acabar, cap a les 12.00 h. hi haurà una cloenda amb un petit refrigeri al Parc Municipal Macary i Viader. Organització: Ajuntament de Súria i empresa ICL, amb la col·laboració del Centre Excursionista de Súria i Ampans.

Dimarts 14 de maig

• Neteja per l’entorn de la vila, a càrrec de les Escoles Verdes de Súria. Cal portar calçat i roba còmoda, aigua i alguna cosa de menjar. Les persones participants rebran un kit de la campanya Let’s Clean Up Day. Organització: Ajuntament de Súria, Escola Francesc Macià, Escola Salipota i Escola Fedac, dins del programa Escoles Verdes.

La campanya Let’s Clean Up Europe té l’impuls de l’Agència de Residus de Catalunya i la Generalitat de Catalunya, amb el suport d’Ecovidrio, Diputació de Barcelona i Comissió Europea.

Més informació sobre la campanya Let’s Clean Up Europe 2024: Enllaç.