La Policia Local intervé en el dispositiu per atendre una família intoxicada per monòxid de carboni

Última revisió 29-04-2024 16:42
29/04/2024

La Policia Local de Súria ha intervingut aquesta passada nit en el dispositiu d’atenció als cinc membres d’una mateixa família que han patit una intoxicació per una fuita de monòxid de carboni. Les persones afectades van ser traslladades a un centre sanitari de Sant Joan Despí.

El primer avís ha estat rebut a les dependències de la Policia Local pels volts de l’1.00 h. Agents del cos municipal s’han desplaçat fins al domicili afectat, ubicat a l’avinguda de l’Ajuntament.

La Policia Local ha atès la família i ha requerit la presència dels Bombers de Cardona i de Manresa. No ha estat necessari procedir al desallotjament d’altres habitatges.

Dues ambulàncies del Servei d’Emergències Mèdiques (SEM) han traslladat la família afectada a l’Hospital Broggi (Sant Joan Despí).

Logotip de la Policia Local de Súria.