La Casa de la Vila acull la primera sessió d'un taller sobre el bon ús de les pantalles en l'àmbit familiar

Última revisió 07-03-2024 18:10
07/03/2024

La Casa de la Vila va acollir el passat dilluns 4 de març la primera sessió d’un taller sobre el bon ús dels dispositius mòbils amb pantalles en l’àmbit familiar. La segona sessió tindrà lloc el proper dilluns 11 de març, amb inscripcions prèvies i places limitades.

L’organització del taller és una iniciativa de l’àrea municipal de Drets Socials amb l’objectiu d’oferir eines de reflexió i actuació per a una bona gestió d’aquests dispositius, especialment en l’etapa de l’adolescència i els anys posteriors.

La pressió de l’entorn per avançar l’accés al telèfon mòbil, el risc d’addicció a les pantalles, la defensa de la privacitat i l’efectivitat dels sistemes de control parental van ser alguns dels temes tractats en aquesta primera sessió. El taller és a càrrec del centre especialitzat SPOTT, vinculat a la Diputació de Barcelona.

La segona part del taller tindrà lloc dilluns 11 de març, de 15.00 a 17.00 h, al saló de sessions de la Casa de la Vila. Aquesta iniciativa compta amb el suport de la Diputació de Barcelona.

Imatge de la primera sessió del taller sobre el bon ús de les pantalles en l'àmbit familiar, al saló de sessions de la Casa de la Vila.
Autor: Servei de comunicació de l'Ajuntament de Súria