Comencen els treballs per pintar el quart mural de Caramelles al centre urbà de Súria

Última revisió 11-03-2024 19:35
11/03/2024

La creació de murals de Caramelles al centre urbà de Súria continua amb l’inici dels treballs de pintat en una de les façanes de la Piscina Municipal, tocant a la plaça de Sant Joan, amb una imatge dedicada a les colles del Foment Cultural. Actualment ja es troba molt avançat el mural dedicat a les colles del Tro Gros i la Coral Sòrissons a l’Estació d’Autobusos, iniciat el passat mes de febrer.

Amb aquests dos nous murals es completarà la iniciativa impulsada el 2023 per l’Ajuntament de Súria i la Comissió de Caramelles per tal que la festa surienca estigui present durant tot l’any en l’espai urbà de la vila. L’any passat van ser pintats els murals dedicats a les colles de l’Agrupació Sardanista i la Societat Coral La Llanterna (façana de la Piscina Municipal) i de l’Altatxu (escales del carrer Vilanova).

El disseny i realització dels murals és a càrrec de grup de joves artistes suriencs Pau Hernández, Pau Juárez, Abel Martínez i Maria Vila.

Com en els murals realitzats l’any passat, els d’enguany incorporaran fragments d’El Cant del Poble com a himne que s’ha convertit en un dels símbols de les Caramelles surienques.

Els dies centrals de les Caramelles de Súria seran dissabte 30 i diumenge 31 de març. L’arrencada del programa serà aquest diumenge 17 de març amb el Vermut Caramellaire al Parc Municipal Macary i Viader, una de les activitats que han estat incorporades en les darreres edicions de la festa.

Més informació sobre les Caramelles de Súria: www.caramellesasuria.cat i www.suria.cat/caramelles.

Treballs de pintat del mural de Caramelles dedicat a les colles del Foment Cultural, en una de les façanes de la Piscina Municipal.
Autor: Servei de comunicació de l'Ajuntament de Súria